BINYRE – Tips til binyresundhed

29. april 2020 0 Af KarinaG

At spise ofte er afgørende for helbredelse. Hvis dit blodsukker falder og leverens glukosereserver er lave eller ikke-eksisterende som det er hos de fleste, bliver dine binyrer tvunget til at producere ekstra adrenalin for at kompensere – ætsende adrenalin, der slider på dine binyrer og belaster din lever og nervesystemet.

Hvis du allerede oplever en kronisk sygdom eller har et symptom, som akne, eksem, sure opstød, oppustethed, vægtøgning, skjoldbruskkirtelproblemer, diabetes, fibromyalgi, multipel sklerose, afhængighed, spiseforstyrrelser, fibromer, cyster, menstruationssmerter, migræne, autoimmune tilstande, Parkinsons, endometriose, er tyndhåret og har hårtab, eller enhver anden autoimmun tilstand eller kronisk sygdom eller symptom, har dine binyrer brug for støtte så der ikke frigives unødigt adrenalin, der kan forværre dine symptomer eller give nye.

Ved at spise nærende snack eller et måltid hver halvanden til to timer, der indeholder den rigtige balance i glukose, natrium og kalium – som din krop har brug for – kan du forhindre de blodsukkerdyk, der tvinger dine binyrer til at udfylde og frigive adrenalin. Du redder dine binyrer og din lever og bugspytkirtel og forhindrer, at ætsende, giftig adrenalin forårsager flere problemer. Binyre snack med de rigtige fødevarer kan lede dig på den rigtige vej til helbredelse.

10 NEMME & SUNDE SNACK TIL BINYRESUNDHED

1. Æble, bladselleri og dadler

2. Appelsin, avocado og spinat

3. Dadler, banan og Romaine salat

4. Kokosvand, banan og spinat

5. Pære, feldsalat og bær

6. Bær, honning og bladsellerijuice

7. Æbler, dadler og grønkål

8. Vindruer, banan og rødbladet salat

9. Blomkål, æble og agurk

10. Vandmelon med limejuice og bladsellerijuice ved siden af

Print Friendly, PDF & Email